پلمب گارگاه تولیدی دارو های گیاهی غیر مجاز و تقلبی در مراغه

 

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ " مستجاب فتحی " در تشریح این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تهیه، تولید، بسته بندی و توزیع دارو های گیاهی غیرمجاز و تقلبی با برند معتبر در یک کارگاه تولیدی در حومه مراغه، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 

 

 وی در ادامه افزود: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع و با کار اطلاعاتی و فنّی ضمن شناسایی واحد تولیدی مذکور با هماهنگی قضایی و با همکاری کارشناسان معاونت دارو و غذای علوم پزشکی شهرستان اقدام به بازرسی این واحد نمودند.

 

 

 این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ قلم انواع دارو شامل: روغن، شربت، کرم های گیاهی ترکیبی و ۲ هزار و ۵۰۰ برگ نیز بروشور و لیبل قلابی کشف و ضبط و شرکت پلمب و دراین خصوص یک نفر متهم ( صاحب شرکت ) دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

 

 

 سرهنگ " فتحی " در پایان از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق و احتکار توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه پیامکی یا تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم به عمل آید.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 906363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟