احداث باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد نامداری در اینباره اظهار کرد : این پارک در نظر دارد با هدف فرهنگ سازی نوآوری و فناوری و شکوفایی خلاقیت در کودکان و نوجوانان، باغ علم و فناوری کودک و نوجوان را در لرستان احداث نماید. 

رئیس پارک علم و فناوری لرستان افزود: یکی از عرصه‌هایی که در استان به آن احساس نیاز می شود و بخش خصوصی می‌تواند به آن ورود کند ایجاد زیرساخت‌های مرتبط برای تفریح هدفمند و آشنایی عینی و عملی کودکان و نوجوانان با مفاهیم علمی در راستای تقویت خلاقیت و نوآوری آنان است. 

نامداری ضمن دعوت از تمامی سرمایه گذاران بخش خصوصی افزود: این پارک مشوق ها و حمایت‌های لازم را برای ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این پروژه در نظر گرفته است و بدین منظور تا 1000 متر مربع زمین مورد نیاز به همراه کلیه زیرساخت‌های لازم مانند راه دسترسی، برق، گاز، آب، تلفن و اینترنت را در محل اراضی پارک علم و فناوری لرستان واقع در پردیس دانشگاهی آیت اله کمالوند خرم آباد تخصیص می دهد. 

وی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان امروز کارآفرینان و سازندگان آینده کشورند ابراز امیدواری کرد با ورود سرمایه گذار بخش خصوصی در این پروژه در بلندمدت شاهد تغییر نگرش نسل آینده به مقوله اشتغال و نوآوری در استان باشیم.

 

مهدی زکی پور / لرستان

 

کدخبر: 901603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟