۲ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل

به گزارش رکنا از اردبیل، امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور خلخال - اردبیل افزود: میانگین سرعت در راههای استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کنند.

وی محورهای بران-سه راهی سربند، مشگین شهر-کنگرلو و گرمی-سه راهی بیله سوار را جزو محورهای پرتخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و اظهار کرد: در مدت یادشده ۷۱ هزار و۳۵۳ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران - سه راهی سربند،۵۳ هزار و ۳۱۵ تردد در محور مشگین‌شهر-کنگرلو وبیش از ۵۶ هزار تردد سرعت غیرمجاز در محور گرمی-سه راهی بیله سوار ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل یادآورشد: در دو ماهه گذشته همچنین ۱۵۵ هزار و ۸۵۹ تردد سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شد که از این تعداد ۳۳ هزار و۵۷۴ سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل،۱۸ هزار و ۹۸۵ تردد در محور اردبیل-سرچم و ۱۴ هزار و ۳۳۹ مورد در محور اسالم-خلخال ثبت شده است.

نسیمی گفت: در این مدت همچنین ۵ میلیون و۴۵۳ هزار و۴۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شد که بیشترین میزان تخلف در محورهای آستارا-اردبیل و بلعکس و اردبیل-نیر به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار ، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبرداد و گفت: علاوه بر این ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز در مسیرهار استان نصب شده و از این طریق بر رفتار ترافیکی شهروندان در راه‌های استان اردبیل نظارت می‌شود.

 

کدخبر: 899542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟