عدالت محوری در رسانه ملی ، در دستور کار صداوسیمای کشور +عکس

به گزارش رکنا از اردبیل ؛ عابدینی معاون امور استان های صداوسیمای کشور در مراسم معارفه مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز اردبیل گفت : عدالت محوری در رسانه ملی در دستور کار مدیران صداوسیما در کشور است افزود هدف صداوسیما نگاه به همه استان هاست و در این راه حتی روستاهای پر ظرفیت استان ها هم دیده می شود.

 

وی ادامه داد در شرایطی تاکیدات مهم مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان در سالگرد ارتحال امام ره بر ایجاد امید در کشور سخن به میان آورده ، اظهار داشت ۴۵ مورد کلمه امید در سخنرانی مقام رهبری وظیفه را برای رسانه تبیین کرده و رسانه نیز اولویت اول خود را باید در این زمینه منسجم تر کند .

 

عابدینی با بیان این مطلب که امروز دنیا جنگ با کشور عزیزمان را در حوزه رسانه قرار داده افزود آرایش رسانه ای ما نیز باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان باشد .

 

معاون امور استان های صداوسیمای کشور در ادامه از شروع تولید سریال فاخر شاه اسماعیل در آینده نزدیک خبر داد و افزود شاه اسماعیل صفوی جز مفاخر معنوی کشور در تاریخ است که باید با زیباترین شکل ممکن هنری و بصری معرفی شود .

 

وی تاکید کرد برنامه ریزی های انجام گرفته به همت رییس سازمان صداوسیما بر این است که همه استان ها بتوانند از ظرفیت شبکه های ملی بهره مند شوند و در این راه قرار است هر ماه ۱۰ ساعت از زمان شبکه های ملی به تولیدات حوزه های مختلف استانی اختصاص یابد .

 

در پایان این مراسم از ملااحمدی مدیرکل سابق قدردانی و محسن لطیفی به عنوان مدیر کل جدید صداوسیما با حکم جبلی رئیس سازمان صداوسیمای کشور معارفه شد .

مولاخواه/

کدخبر: 898499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟