مرگ تلخ راکب جوان  در رشت

به گزارش رکنا از گیلان، سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در ساعت 23:10 روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت در منطقه گلسار رشت، ماموران انتظامی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت با جداکننده بتنی خیابان برخورد کرده است گفت: در این حادثه شدید متاسفانه راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۷ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جانباخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به اینکه راکب موتورسیکلت فاقد گواهینامه مجاز رانندگی بوده است اذعان داشت: کارشناسان پلیس علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راکب موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه عدم استفاده از کلاه ایمنی موجب آسیب دیدن جدی سر و گردن می‌شود افزود: برابر ماده ۱۶۴ آیین نامه رانندگی، رانندگان و سرنشینان موتورسیکلت باید به کلاه ایمنی مجهز باشند و در طول مسیر حرکت از آن استفاده کنند.

مرجان گودرزی /گیلان

منبع :روابط عمومی پلیس گیلان 

کدخبر: 896615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟