آغاز اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان

به گزارش رکنا از ایلام؛ علی اشرف تابانی با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو تاکیدات مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان به منظور حمایت از کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف در سال جاری اجرا می شود.

وی افزود: به منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی اعم از صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف برای تقویت توان تولید کشور طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان از ابتدای خرداد تا پایان مرداد سال جاری اجرا می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه کارگاه‌هایی که بر مبنای لیست اسفند ماه ۱۴۰۱ تعداد بیمه‌شدگان شاغل در آنها کاهش یافته باشد، افزود: بعد از بازگشت نیروی کار تعدیل شده یا جایگزینی آنها در زمان درخواست و رعایت حفظ اشتغال در دوره تقسیط، از بخشودگی جرایم برخوردار خواهند شد.

تابانی با اشاره به اینکه بخشنامه بخشودگی نیز ظرف روزهای آینده به واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ خواهد شد، بیان داشت: متقاضیان  می‌توانند اصل بدهی بیمه خود را به دو صورت نقد و اقساط پرداخت نمایند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام یادآور شد: کارفرمایان متقاضی این تسهیلات باید درخواست خود را از طریق سامانه غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir مراجعه و درخواست های خود را ثبت نمایند.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 895331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟