اولین مابه‌التفاوت افزایش حقوق اعضای صندوق شاهد برداشت شد

به گزارش رکنا ازقزوین، همن رفیعی رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین گفت: اولین مابه‌التفاوت افزایش حقوق و مزایای سالیانه اعضای صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین در اردیبهشت ماه سال جاری برداشت شد.

این مقام مسئول افزود: براساس دستورالعمل‌های پرداخت تسهیلات بانک مرکزی و صندوق قرض‌الحسنه شاهد، اعضای این صندوق در صورت احراز شرایط دریافت تسهیلات می‌توانند حداکثر سه برابر موجودی خود تا سقف تسهیلات قابل پرداخت در آن سال که توسط بانک مرکزی مشخص می‌شود را دریافت کنند.
رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین ادامه داد: به همین دلیل با توجه به افزایش سالیانه سقف تسهیلات، صندوق شاهد ناگزیر به افزایش موجودی جامعه ایثارگران است که به تبع برداشت مابه‌التفاوت اولین افزایش حقوق و مزایای سالیانه بهترین راهکار برای دستیابی به این مهم است.
این مقام مسئول بیان کرد: همه منابع حق عضویت و مابه‌التفاوت اولین افزایش حقوق و مزایای سالیانه به عنوان موجودی حساب عضو نزد صندوق شاهد ثبت شده که در زمان تسویه حساب و انصراف عضو، کل مبلغ به ایثارگران قابل عودت خواهد بود.
وی بهبود وضعیت معیشتی و خوداتکایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر و کسب رضایتمندی این عزیزان را از مهمترین اهداف پرداخت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین برشمرد.
رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین گفت: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند، به‌راحتی می‌توانند وام دریافت کنند.
رفیعی افزود: هر ماه، افرادی که واجد شرایط دریافت وام باشند شناسایی و از طریق تماس تلفنی به آنان اعلام می‌شود تا برای دریافت وام قرض‌الحسنه به بنیاد مراجعه کنند

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 894322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟