مهرماه مدرسه دارالفنون در شهر اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد

به گزارش رکنا از اردبیل؛ بدری  اظهار کرد: این پروژه آموزشی ۳۰ کلاسه با سالن ورزشی و اجتماعات استاندارد در مرحله اجرا است که بانک عامل برای احداث این پروژه منابع مورد نیاز را تأمین کرده است.

وی تصریح کرد: مدرسه دارالفنون اردبیل در ۱۰ هزار متر مربع زیربنا و در هشت هزار متر مربع زمین واگذار شده در حال احداث است که جا دارد از همراهی آموزش و پرورش، نوسازی، شورا و شهرداری و سایر مجموعه‌ها در پیشرفت اجرایی این پروژه قدردانی کنیم.

نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت بانک عامل این پروژه قول مساعد داده تا با تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هر چه سریع‌تر این پروژه تکمیل و تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش شود.

بدری شرایط اجرایی این پروژه را مطلوب و مناسب ارزیابی کرد و افزود: ساخت دارالفنون بر اساس زمانبندی مشخص در ۲ شیفت در حال انجام است که امیدواریم با بهره‌گیری از فصل کاری این پروژه و روند اجرایی آن سرعت بیشتری نیز بگیرد.

وی به کمبود فضای آموزشی در شهر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: با احداث چنین مجموعه‌هایی امیدواریم در ۲، سه سال آینده به شرایط استاندارد فضای آموزشی در اردبیل دست پیدا کنیم.

بدری از رایزنی‌ها برای احداث یک واحد آموزشی بزرگ خیرساز با همراهی یکی از بانک‌های عامل خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است در ماه‌های آینده این پروژه در مناطق ۱۳ گانه و محروم اردبیل کلنگ‌زنی شود تا ساخت این مدرسه خیرساز را در این مناطق شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در کنار ساخت این پروژه، قرار شده تجهیزات آن نیز به موقع خریداری و تحویل نوسازی و تجهیز مدارس قرار گیرد تا به محض تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان و بنای فیزیکی، این تجهیزات مدرن نیز در مدرسه دارالفنون به کارگیری شود.

 

کدخبر: 893824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟