تجلیل از روابط عمومی های ادارات و ارگان‌ های دولتی توسط فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان هشترود

به گزارش رکنا از هشترود؛ فرماندار این شهرستان  در این جلسه گفت: روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا جایگاه روابط عمومی در میان مردم و مسئولین تبین شود.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه روابط عمومی هر سازمان به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه است گفت :جایگاه روابط عمومی به عنوان یک نهاد مشورتی و یک عنصر مهم در ارتقاء و پیشرفت یک سازمان باید همیشه مد نظر مدیران  باشد ، چون بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

فرماندار هشترود در ادامه روابط عمومی ها را عصای دست روُسا و گوش شنوای آنها دانست و افزود: اصلی ترین وظیفه روابط عمومی ها حفظ منافع سازمانی می باشد و نقش این عزیزان بسیار مهم و حساس است.

توری اطلاع رسانی به موقع را یکی از مزیت های خوب روابط عمومی ها بر شمرد و افزود: باید اطلاع رسانی ها به موقع و مستمرباشد و در اخبار ها و گزارشاتی که ارائه می شود  ایجاد   امید و نشاط  در جامعه توسط روابط عمومی ها مد نظر قرار گیرد.IMG_20230518_103725_117 فرماندار هشترود در پایان خاطر نشان کرد:هم فکری و هم افزایی بین روابط عمومی های ادارات باید افزایش یابد چون این کار باعث پیشرفت کارها و فعالیت ادارات  می شود و روابط عمومی ها باید در این کار،  تلاش و همکاری ها را بیشتر کنند.

گفتنی است : در آخر جلسه به کلیه روابط عمومی ادارات و ارگان‌های دولتی این شهرستان ،  هدایا و لوح تقدیری از طرف فرماندار اهدا شد.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 893659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟