دستگیری سارق حرفه‌ای در شهرستان گرمی

به گزارش رکنا از اردبیل، سردار جواد تقوی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام و سیم و کابل برق در شهرستان گرمی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی رد پای سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: در نهایت این سارق حرفه‌ای احشام و سیم و کابل برق در عملیات مشترک پلیس و مرزبانان شهرستان‌های گرمی و مشگین شهر دستگیر شد.

سردار تقوی با اشاره به انجام بازجویی‌های پلیسی گفت: سارق دستگیر شده با مشاهده مستندات و مدارک قانونی به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت احشام و سیم و کابل برق اعتراف کرد.

وی همچنین از دستگیری یک نفر خریدار اموال مسروقه خبر داد و افزود: سارق حرفه‌ای و خریدار اموال مسروقه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با هشدار به سارقان و افراد هنجارشکن گفت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و پلیس اجازه خدشه‌دار کردن آن را به سارقان و افراد هنجارشکن نخواهد داد.

سردار تقوی با بیان اینکه بهترین راه برای پیشگیری از سرقت‌ها همکاری مردم با پلیس است، افزود: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 892201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟