۱۵ اردیبهشت آخرین مهلت نام نویسی در " رویداد ملی جوانی جمعیت" لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ فریبا ولی پور درگفت و گو با خبرنگاران افزود: رویداد ملی جوانی جمعیت در هفت بخش رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده، دستگاه های حاکمیتی، شرکت ها و موسسات خصوصی و سازمان های مردم نهاد فراخوان شده است و علاقه مندان می توانند آثار یا اقدامات خود را از طریق آدرس banovanlr@gmail.com ارسال کنند.

وی تصریح کرد: علاقه مندان باید مجموعه فعالیت های خود در حوزه جمعیت و فرزندآوری را ارسال کنند تا از برترین ها در هفت حوزه در سطح استان و ملی تجلیل شود همچنین شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ در پیام رسان ایتا آماده ارائه جزییات بیشتر است.

ولی پور همچنین با بیان اینکه طرح توانمندسازی برای زنان معتاد متجاهر استان در کمپ ماده ۱۶ اجرا شده است تصریح کرد: ۵۳ زن معتاد متجاهر در این مرکز نگهداری و از ۶ ماه تا ۲ سال مراقبت می شوند که این زمان موجب روزمره گی افراد می شود.

وی افزود: از طرفی این افراد بعد از بهبودی کامل و بازگشت به جامعه، هنر و حرفه ای برای اشتغال و درآمدزایی ندارند بنابراین طرح حرفه آموزی به این تعداد با اختصاص مبلغی از طرف معاونت زنان رییس جمهوری تدوین و قرارداد همکاری با یک سازمان مردم نهاد برای ایجاد اشتغال آنها منعقد شد.

وی اظهار کرد: در این راستا کارگاه های آموزشی سه رشته خیاطی، قلاب بافی و چرم دوزی در دوره های چندماهه برگزارو اشتغال ماندگار به مدت سه سال برای این افراد ایجاد می شود تا بعد از آن بتوانند به عنوان کارآفرین مستقل در جامعه تاثیرگذار باشند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 890127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟