کشف 53 کیلو تریاک درعملیات مشترک پلیس لرستان و تهران بزرگ

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار"یحیی الهی"  در تشریح این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، تهران بزرگ و شهرستان الیگودرز در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط 2 سوداگر مرگ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سمند در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی کشور می باشند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس تهران بزرگ برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، تهران بزرگ و شهرستان الیگودرز پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن  53 کیلو و 500 گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری 2 سوداگر مرگ در این رابطه گفت:مبارزه با سوداگران مرگ از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان هرگونه اخبار  خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 889694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟