معمولان به بیمارستان نیاز دارد/تقدیراز دانژه پزشک متخصص قلب پلدختری

به گزارش رکنا از سفیرلرستان؛ سیدحمیدرضاکاظمی در نشست بررسی وضعیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر که با حضور بهرام دلفان برگزارشد، اظهار کرد: حضور رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در شهرستان پلدختر و همچنین کارکنان شبکه بهداشت و درمان  شهرستان که با حداقل امکانات کار و وظیفه خود را انجام می‌دهند، جای قدردانی دارد.

وی افزود: با توجه به این که سلامت و شاخص‌های آن رکن و اساس توسعه در جوامع است همواره در رابطه با بهداشت و درمان در مجلس رأی موافق داده و از آن حمایت می کنم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، گفت:کمبودپزشک و نارسایی های مالی ، تجهیزات و امکانات در بیمارستان پلدخترمشکلی است که رفع آن مطالبه مردم است.

وی افزود: بنابر این انتظار می رود با توجه دلسوزی و سخت کوشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان این کمبودها مرتفع شود و هر جا نیاز به کمک و پیگیری نماینده مجلس بود به عنوان خدمتگزار مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.

کاظمی یادآورشد: بیمارستان پلدختر فاقد پزشک متخصص قلب و اوولوژی  می باشد به همین خاطر در صورت وقوع حادثه افراد آسیب دیده و بیماران به مرکز استان اعزام  می شوند که این امر مشکلات عدیده ای به همراه دارد.

وی افزود: انتظار می رود پزشکانی که سهمیه پلدختر هستند طرح خود را  در این شهرستان بگذرانند و خدمتشان در این پلدختر باشد یا این که پزشکان متخصص قلب در سایر شهرستان بخشی از ساعات کاری خود را در پلدختر اختصاص دهند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان  گفت: مسعود دانژه پزشک متخصص قلب فرزند پلدختر و در خوزستان مشغول گذراندن خدمت سربازی  است که به دلیل دلسوزی و این که بیمارستان این شهرستان فاقد پزشک متخصص است 2 روز در هفته در کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره)  پلدختر به صورت رایگان ، بیماران را معاینه می کند که این اقدام جای تقدیر دارد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 888355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟