حریق تاکسی سمند در قزوین

به گزارش رکنا ازقزوین، حسینی  اظهار کرد: پیرو تماس شهروندان با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین در ساعت ۱۱ و ۵۶ دقیقه روز دو شنبه 4 اردیبهشت ماه سال 1402؛ از وقوع حریق در یک دستگاه تاکسی سمنددر بلوار اسدآبادی قزوین خبر داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین آتش نشانان ایستگاه شماره  ۳ مولوی و۶نواب را به محل حادثه واقع در بلوار اسدآبادی رهسپار کرد.

سیدجمال حسینی  با اشاره به حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه اذعان کرد: در جریان این حادثه خودروی مذکور بصورت تک سرنشین در مسیرحرکت از اسدآبادی جنب بانک ملت قزوین به سمت شیشه چی بوده که راننده بعد از استشمام بوی دود داخل خودرو در کناره جاده توقف و متوجه آتش سوزی در قسمت موتور خودرو می‌شود.

وی ادامه داد: در لحظات ابتدایی وقوع این حادثه توسط رانندگان عبوری با استفاده از یک دستگاه خاموش کننده پودری به منظور اطفاء حریق اقدام می گردد ولی با توجه به شدت حریق این اقدام موثر نبوده و با بازگشت شعله‌های آتش حریق ادامه پیدا می‌کند.

حسینی یادآور شد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند خودروی مذکور بشدت و از قسمت موتور طعمه حریق شده و زبانه های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌ها است.

photo_۲۰۲۳-۰۴-۲۴_۰۶-۵۴-۳۴

photo_۲۰۲۳-۰۴-۲۴_۰۶-۵۴-۳۳

photo_۲۰۲۳-۰۴-۲۴_۰۶-۵۴-۳۲

photo_۲۰۲۳-۰۴-۲۴_۰۶-۵۴-۳۰

این مسئول افزود: نیروهای عملیاتی با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق و 2 رشته شیلنگ آبرسان در کمترین زمان ممکن شعله های سرکش آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌های خودرو جلوگیری کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک و عوامل انتظامی حاضر در محل به ماموریت خود پایان دادند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی نیز توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق و حوادث در دست بررسی است.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 888145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟