دیدار استاندار اصفهان با بیش از ۹۰۰ نفر از نمایندگان اقشار مختلف استان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مجید شمس مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان با اعلام این خبر، بیان کرد: در راستای جهاد تبیین، هم‌فکری، همراهی با آحاد مردم و بهره‌مندی از دیدگاه‌های تخصصی گروه‌ها و اقشار مختلف، از ابتدای سال‌جاری و در نخستین ماه سال ۱۴۰۲، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با ۹۷۳ نفر از نمایندگان اقشار مختلف استان به صورت حضوری و بدون واسطه دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: فعالان اقتصادی برجسته استان، فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان‌ ها، نمایندگان مجموعه‌های دانشجویی، مدیران رسانه ها، پیشکسوتان حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، احزاب و تشکل‌های سیاسی، اصحاب فرهنگ وهنر استان، مسئولان مختلف شهر و استان اعم مجمع نمایندگان استان، شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهری اصفهان ازجمله اقشاری بودند که در مدت زمان یاد شده استاندار اصفهان با آنها دیدار داشت.

شمس با اشاره به دیدار استاندار و فرمانداران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، عنوان کرد: در کنار نشست های یاد شده، استاندار اصفهان به صورت برنامه‌ریزی شده و در راستای پیگیری مطالبات استان در کارگروه‌ها و شوراهای تخصصی ملی و استانی حضور مؤثر داشته است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه موضوعات کلان و مهم استان به صورت همزمان توسط استاندار اصفهان، در سطح ملی در حال پیگیری بوده و هست، تصریح کرد: موضوع آب و احیای دائمی جریان زاینده رود همچنان اولویت نخست مدیریت استان در پیگیری هاست.

وی افزود: در یک ماه نخست سال‌جاری با توجه شعار سال ۱۴۰۲ مبنی بر (مهار تورم و رشد تولید) در کنار شوراهای تخصصی استان، دو نشست شورای اداری استان و دو نشست شورای برنامه‌ریزی استان با حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

شمس در خصوص دیدار و نشست استاندار اصفهان با مجمع نمایندگان استان، اظهار کرد: این نشست با حضور اکثریت نمایندگان شهر و استان برگزار شد و به صورت موردی در خصوص مسائل کلان و زیرساختی استان از جمله موضوعات تأمین آب و پیگیری آن در سطح ملی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

شمس، دیدار و نشست استاندار اصفهان با فعالان اقتصادی استان را ازجمله نشست های راهگشا دانست و گفت: در سالی که به نام «رشد تولید، مهار تورم» مزین شده؛ پیگیری موضوعات کلان اقتصادی استان در خصوص اشتغال، رشد تولید، تأمین مالی، حفظ و توسعه زنجیره ارزش و پیشبرد اهداف و برنامه‌های استان از جمله موضوعات بسیار مهم در این نشست بود.

شمس عنوان کرد: فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان‌های استان نیز در راستای تمرکززدایی از استان و بهره‌مندی از دیدگاه های نخبگان سراسر استان با دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

وی خاطرنشان کرد: نشست با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان به منظور بهره‌مندی و افزایش مشارکت گروه‌ها و احزاب سیاسی استان در ارائه دیدگاه‌ و راهکار به مدیریت استان برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان گفت: نشست استاندار اصفهان با اصحاب فرهنگ و هنر استان نیز بعنوان گروه‌های مرجع در موضوعات فرهنگی، هنری، اجتماعی و میراث فرهنگی استان برگزار گردید.

وی افزود: همچنین نشست با تشکل‌های دانشجویی استان به منظور بهره‌مندی از نظرات مجموعه های دانشگاهی و دیدار با مدیران رسانه‌ها و سایر مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های با هدف ارتقا تعاملات و ارتباطات مسئولان ارشد استان با گروه های موثر و مرجع استان بود.

شمس با تأکید بر اینکه دیدار با نمایندگان اقشار مختلف در حوزه ارتباطات با استاندار اصفهان در سال‌جاری نیز پیگیری خواهد شد، گفت: تلاش خواهیم کرد دیدارهای چهره به چهره با محوریت پرسش و پاسخ و با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی و با مشارکت نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف و گروه‌های مرجع استان در راستای تبیین مسائل کلان ملی و استانی و بهره گیری از نظرات و دیدگاه‌های تخصصی و مشورت‌ با صاحب نظران ‌و نیز افزایش مشارکت ایشان در روند تصمیمات و مدیریت استان به صورت مستمر برگزار شود.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 887247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟