اطلاع رسانی 200 برنامه‌ هفته فرهنگی اصفهان در اپلیکیشن «اصفهان من»

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مجتبی شاهمرادی روز دوم اردیبهشت ماه در آیین افتتاح هفته فرهنگی اصفهان که در گذر فرهنگی چهارباغ برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان شهر علم، فرهنگ، مهد هنر، ایثار و شهادت است که البته هیچ کدام از این صفات به تنهایی قابلیت توصیف این شهر را ندارد.

او با بیان اینکه هفته فرهنگی اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود، تأکید کرد: این رویداد بهانه‌ای است تا به فرزندان خود یادآوری کنیم که امروز آنچه به دست ما رسیده، محصول جانفشانی‌ها، رشادت‌ها، هنرمندی‌ها و سختی‌هایی است که بزرگان و شخصیت‌های برجسته این شهر به جان خریده اند.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه مدیریت شهری تلاش می‌کند هفته فرهنگی اصفهان را با برنامه‌های متنوع بعد از یک ماه روزه‌داری برای شهروندان اجرا کند، اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان بالغ بر ۲۰۰ برنامه متنوع فرهنگی هنری در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: همچنین همه مراکز تفریحی و گردشگری زیرمجموعه شهرداری با ۵۰ درصد تخفیف میزبان بازدیدکنندگان است.

شاهمرادی با اعلام اینکه زمان برگزاری این رویدادها در اپلیکیشن «اصفهان من» و سایت «به وقت اصفهان» اطلاع رسانی شده است، افزود: در این ایام برنامه تلویزیونی «زنده باد اصفهان» هر شب از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود که امیدواریم بخش‌هایی از آن در شبکه‌های کشوری بازتاب رسانه‌ای پیدا کند.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: فردا شب در پردیس هنر، هنرمندان برجسته عرصه موسیقی و آواز که شهرت آن‌ها بین‌المللی است به اجرای برنامه می‌پردازند.

بهمن راعی / اصفهان

کدخبر: 887219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟