5 مصوبه ویژه ارمغان دولت سیزدهم برای چهارمحال و بختیاری

 به گزارش رکنا از شرکرد - غلامعلی حیدری در نشست ستاد هماهنگی برگزاری کنگره شهدای دانشجوی این استان اظهار داشت: مصوبه زلزله کوهرنگ که به دنبال آن اعتبار چشمگیری به این شهرستان اختصاص یافت و در کوتاه ترین زمان واحدهای مسکونی آسیب‌دیده بازسازی و بهسازی شد.

وی ادامه داد: همچنین یک مصوبه ویژه برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل برای استان درنظر گرفته شد که از محل ماده 17 نزدیک به 200 میلیارد و همچنین قابل توجهی در این خصوص به استان اختصاص داده شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مصوبه برای پایدارسازی روستای افسراباد شهرستان اردل، سند توسعه شهرستان کوهرنگ و مصوبه سفر از دیگر مصوبات خاص و ویژه استان در هیات دولت بود که می‌تواند زمینه رشد و توسعه بیش از پیش استان را فراهم کند.

حیدری بر ضرورت تبیین این دستاوردها و خدمات دولت و نظام در راستای امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: باید تا می‌توان خدمات نظام و دولت را برای مردم تبیین کرد تا هم گره‌های ذهنی به ویژه نسل جوان باز شود و هم اعتمادآفرینی و امیدآفرینی برای برگزاری سک انتخابات پرشور و حداکثری را فراهم کرد.

وی با اشاره به راهبردهای خنثی‌سازی جنگ ترکیبی دشمن، افزود: اگر داشته‌های خود را بخوبی تبیین کنیم دشمن نمی‌تواند هیچگاه این فرصت‌ها را به تهدیدی علیه کشور تبدیل کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، برگزاری کنگره‌های شهدا را فرصتی برای انجام جهاد تبیین دانست و گفت: انتظار می‌رود دانشگاهیان پیشتاز در جهاد تبیین داشتند و با برگزاری رویدادهایی نظیر کنگره شهدا نه تنها دین خود را به شهدا ادا کنند بلکه با جهاد تبیین ادامه‌دهنده راه این ذخایر انقلاب باشند.

حیدری توصیه کرد تا برگزاری کنگره‌های شهدا در شان مقام والای شهدا و با انجام کارهای ابتکاری، فاخر و ارزشمند انجام گیرد و پیشنهاد داد تا به نام و یاد هر یک از شهیدان استان نهال غرس شود.

مصیبی دهکردی -چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 885067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟