تصادف مرگبار ۳ دستگاه خودرو در محور مراغه-هشترود

 به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ "توحید فارسی" فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف در محور "مراغه_هشترود " نرسیده به پل دیورزم بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راه و انتظامی به همراه نیرو های امدادی شهرستان مراغه به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی های به عمل آمده در محل مشخص شد، ۳ دستگاه تریلی کشنده، کامیونت بادسان و سواری پژو ۴۰۵ به دلیل نامعلومی با یکدیگر برخورد کرده اند.

سرهنگ فارسی تصریح کرد: در این حادثه راننده کامیونت بادسان به علت شدت جراحات وارد شده در دم فوت شده و ۳ سرنشین دیگر خودروها مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را  تجاوز به چپ از سوی راننده تریلی کشنده نسبت به ۲ خودروی دیگر اعلام کرد، از رانندگان خواست در رانندگی به ویژه هنگام بارندگی و تاریکی شب، هوشیاری کامل خود را حفظ کرده و با احتیاط و رعایت قانون و مقررات رانندگی، پرهیز از سرعت، سبقت غیر مجاز و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی از وقوع چنین سوانح دلخراش جلوگیرى کنند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 885019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟