ماجرای درگیری مسلحانه در کرمانشاه چه بود؟ رئیس پلیس تشریح کرد

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو ماکسیما در سه‌راهی زنگی بخش سرفیروزآباد و مفقودیت راننده آن، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران پاسگاه سرفیروزآباد حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز (دوشنبه، ۲۱ فروردین) با خودرو سازمانی مشغول گشت‌زنی در محل وقوع حادثه بودند که به یک دستگاه خودرو پژو پارس با چراغ خاموش مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: زمانی که گشت پلیس برای بررسی موضوع به سمت پژوپارس حرکت کرد، راننده خودرو و سرنشین آن اقدام به فرار کرده و به فرمان‌های ایست و اخطارهای ماموران با استفاده از آژیر و بلندگو نیز توجهی نکردند.

دلیری با بیان اینکه ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح ابتدا اقدام به شلیک سه تیرهوایی برای توقف خودرو متواری کردند، افزود: پس از آن نیز یکی از سرنشینان خودرو پژوپارس به سمت ماموران اقدام به شلیک کرد.

وی ادامه داد: در ادامه این تعقیب و گریز ماموران برای متوقف کردن خودرو متواری، به سمت لاستیک پژوپارس شلیک کردند که ضمن پنچر شدن لاستیک عقب این خودرو، یکی از گلوله‌ها نیز به راننده اصابت و باعث فوت وی شده و سرنشین نیز با استفاده از فرصت پیش آمده و تاریکی هوا اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از توقف خودرو، ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته از آن یک قبضه کلت، ۳ عدد فشنگ، ۳ عدد پوکه و ۴ لیتر بنزین کشف کردند.

دلیری خاطرنشان کرد: در استعلامات صورت گرفته مشخص شد فرد متوفی دارای سوابق کیفری بوده، لذا ضمن تشکیل پرونده موضوع به صورت تخصصی توسط پلیس در دست بررسی و تحقیق می‌باشد و نتایج تکمیلی تحقیقات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 883795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟