پلمپ واحدهای صنفی متخلف در قزوین

به گزارش رکنا ازقزوین، علیرضا حسن پور بر اجرای دقیق و هدفمند طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، تاکید کرده گفت: از ۸ اسفندماه جاری تاکنون ۸۷ گشت سیار با حضور؛ رؤسای شعب به ۴۰۴ واحد صنفی در سطح استان سرکشی نموده اند که طی آن برای ۱۲۶ واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

وی نظارت بر مراکز فروش عمده، فروشگاه های بزرگ و شرکت های تولیدی را جزو اولویت ها برشمرده یادآور شد: از زمان آغاز طرح گشت های مشترک نوروزی، متخلفان حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان، محکوم به پرداخت جریمه نقدی در حق صندوق دولت شدند و برای ۶ واحد صنفی مجازات سخت پلمپ صادر و اجرا گردید، همچنین برای ۱۱ واحد صنفی نیز پرده(بنر) تخلف نصب و به مردم معرفی گردیدند.

حسن پور یادآور شد: امسال در خصوص تبیین قوانین و مقررات، افزایش جرایم صنفی و مجازات های قانونی، اطلاع رسانی دقیق صورت گرفت و در جلسات مختلف با رؤسای اتحادیه ها نسبت به عواقب هرگونه تخلف هشدارهای لازم داده شد.

مدیرکل تعزیرات استان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید در روزهای پایانی سال و برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با اخلالگران در نظام بازار، بدون اغماض برخورد می شود.

 

منبع: روابط عمومی تعزیرات حکومتی

لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 878135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟