بالن های آرزویی که آتش بر آرزوی دیگران زدند / در گیلان رخ داد

به گزارش رکنا از گیلان، شهرام مومنی رئیس سازمان آتش نشانی رشت از رخداد ۳۴ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی تا ساعت ۲۲   شب سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد که ۳۰ مورد آن متعلق به حوادث آتش بازی چهارشنبه سوری خطرناک است.

وی با اعلام آماده باش ۲۷۰ آتش نشان و افسر ارشد  در ۱۵ ایستگاه آتش نشانی رشت، گفت: تیم های عملیاتی بهمراه خودروهای اطفایی در ۵ نقطه از پرترافیک ترین نقاط شهر رشت مستقر هستن.

این مسئول با اشاره به خطر آفرین شدن بالن آرزوها در چهار حادثه افزود:  سقوط بالن آرزوها بر سقف ساختمان شهرداری به خیر گذشت اما دو اصله درخت و قسمتهایی از سقف یک مغازه دچار آتش سوزی شدند.

 مومنی به پرتاب نارنجک دستی در پیاده راه فرهنگی که موجبات آسیب دیدگی بانوی جوان را بهمراه داشت، ادامه داد: در این حادثه سنگ پرتاب شده ناشی از انفجار بمبک؛ بر صورت و گونه بانوی جوان؛ موجبات آسیب دیدگی وی را فراهم کردکه سریعا نسبت به انجام خدمات پیش بیمارستانی و اعزام مصدوم توسط تیم اورژانس به مرکز درمانی اقدام شد.

گفتنی است: یک مورد حریق منزل مسکونی(علت در دست بررسی)  ۲۲ مورد آتش سوزی ضایعات و ۶ مورد ارایه سایر خدمات به شهروندان بوده است.

مرجان گودرزی /گیلان

منبع :روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت 

کدخبر: 877911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟