راه‌اندازی رشته‌های جدید اشتغال محور برای مددجویان کمیته امداد لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ امین سلاحورزیان در جلسه با جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان که ۲۰ اسفندماه در جهاد دانشگاهی استان انجام شد، گفت: خوشبختانه برنامه‌های مشترک خوبی در این سال‌ها با کمیته امداد داشتیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: طراحی و راه‌اندازی دوره‌های آموزشی با هدف ایجاد اشتغال بالاخص مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از موضوعات و برنامه‌های جدی جهاد دانشگاهی لرستان محسوب می‌شود.

سلاحورزیان ایجاد دوره‌های ‌اشتغال‌محور را نیاز ضروری استان برشمرد و یادآور شد: بنا داریم توسط معاونت آموزش جهاد دانشگاهی لرستان ‌دوره‌های جدیدی را از سال آینده در جهاد دانشگاهی تعریف و ایجاد کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان تصریح کرد: نگاه ما و کمیته امداد در بحث دوره‌های آموزشی مشترک بوده و آن هم ایجاد اشتغال برای مددجویانی است که این دوره‌ها را فرا می‌گیرند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی لرستان برنامه‌ریزی خوبی در بحث آموزش‌های مورد نیاز مددجویان کمیته امداد استان انجام داده و آمادگی کامل در جهت برآورده کردن نیازهای آموزشی آنان را دارد.

این مسئول گفت: برای برگزاری این دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان در سال آینده باید در جلسات کارشناسی ‌برنامه‌ریزی با حضور دو نهاد انجام شود.‌

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 876741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟