تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر ممتاز شهرستان ملکشاهی 

 به گزارش رکنا از ایلام ، روز شنبه 13 اسفند ماه ،مراسم تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان ملکشاهی ،با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام و جمعی از مسئولین آن شهرستان ،در محل شهدای گمنام شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با داشتن آگاهی و تخصص در زمینه‌های مختلف می‌توان با دشمنان ایران اسلامی مقابله کرد و فرزندان شاهد و ایثارگر در این راه مسئولیت خطیری دارند.

 جمال اسدی افزود: افتخارآفرینی های دانش آموزان شاهد و ایثارگر افتخار بزرگی برای ما و تلاش گران عرصه علم و دانش است و همچنان که در دفاع مقدس سهم بسزایی داشتیم اکنون نیز می طلبد باز در دفاع از ولایت، در ادامه راه شهدا پیشقدم باشیم.

 وی افزود: همه ما در مقابل شهدا رسالت عظیمی به دوش داریم اما رسالت فرزندان شهدا و ایثارگران بسیار عظیم‌تر است چون پرچم‌دار این مسیر طولانی و سخت و حافظ سیره شهدا هستند و قطعاً آینده نظام اسلامی به دست توانای فرزندان شاهد و ایثارگر اداره خواهد شد.دانش آموزان شاهد و ایثارگر سرمایه بزرگی برای کشور هستند که باید در جهت رشد و شکوفایی آن‌ها تلاش ویژه‌ای شود.

در پایان این مراسم از ۴۴ نفر از دانش آموزان شاهد و ایثارگر تقدیر و تجلیل شد.

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 874669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟