مشکلات 10 واحد تولیدی شاخص لرستان برطرف شد

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار در شانزدهمین جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: در راستای این مصوبات موانع موجود از جمله معوقات بانکی، تأمین اجتماعی، بهداشت کار و معوقات گاز و برق با هماهنگی دستگاه های ذی ربط برطرف  می شوند.

وی افزود: با این روند، تعلیق این مراکز تولید مرتفع شده و می توانند فعالیت خود را از سرگیری کنند.

استاندار لرستان به بررسی مشکلات یک شرکت تولیدی طی جلسات فرعی و کارشناسی اشاره کرد و گفت: موانع پیش روی این واحد تولیدی در این نشست به نتیجه نرسید و برای بررسی بیشتر با رویکرد رفع موانع به جلسه ی بعد موکول شد.

وی مشکل برق را عمده ترین مانع فعالیت این مرکز تولیدی برشمرد و افزود: تلاش تیم های کارشناسی بر این است که قبل از این که این موضوع در جریان مسائل حقوقی قرار گیرد مرتفع و به سرانجام برسد.

زیویار در خصوص سیاست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یادآورشد: تمامی تلاش اعضای ستاد بر این است که در جهت رفع موانع تولید استان که مسیر اصلی توسعه می باشد گامی برداشته شود.

استاندار لرستان گفت: باید با حمایت از مراکز تولیدی بستری فراهم شود که این مراکز به ثبات و پویایی برسند.

گفتنی است مراکز تولیدی زاگرس خودرو بروجرد، خمیر مایه دورود، گهر دورود، فروسیلیس بروجرد، فروآلیاژ الیگودرز، نساجی بروجرد، آب معدنی بیشه خرم آباد، الکل سازی مهر آیین خرم آباد و ماشین سازی لرستان 10 مرکز تولیدی بودند که مشکلات آنها برطرف شدند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 874013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟