ارسال کانکس‌ها، تجهیزات و اقلام گرمایشی “انتخاب” به خوی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ با وجود مشکلات زیادی که از روزهای نخست حادثه برای هموطنان شهرستان خوی وجود داشت، هر روز و با حضور دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف برای امدادرسانی و بهبود شرایط اسکان موقت مردم، از بار چالش های اولیه کم می‌شود.

حضور برخی از مجموعه های خصوصی کشور در کنار بخش دولتی توانسته در روند کمک و نحوه توزیع اقلام مورد نیاز مردم تاثیر قابل توجهی داشته باشد. در همین راستا و برای ایفای بخشی از وظیفه انسانی و مسئولیت اجتماعی، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از همان روزهای نخست خود را به مردم خوی رساند و بر اساس نیازسنجی، نسبت به ارسال محموله های مختلف، اقدام کرد.

انتقال چهار کانکس ۴۰ فوتی و تجهیز آن به اجاق گاز، لباسشویی و تلویزیون در دو کمپ با جمعیت یک هزار و ۵۰۰ خانوار بخشی از فعالیت های مجموعه انتخاب با حضور پرسنل این گروه در بخش های زلزله زده خوی بوده است.

همچنین بیش از هزار عدد هیتر و پتوی برقی برای این هموطنان فراهم شد تا قدری از دغدغه تامین وسایل گرمایشی مردم بکاهد.

راه اندازی چادرها و توزیع اقلام بهداشتی و شوینده در کمپ ها و روستاهای آسیب دیده و حضور ۲۴ ساعته تکنسین ها جهت تجهیز، برق رسانی و انجام امور تاسیساتی در کمپ ولیعصر گوشه دیگری از فعالیت هایی بود که از سوی انتخاب الکترونیک برای امدادرسانی به مردم شهرستان خوی انجام شد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 873292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟