فلسفه امربه‌معروف و نهی از منکر ، چیزی جز محبت نیست

به گزارش رکنا از لرستان ؛ عباس گودرزی در سخنرانی، پرسش و پاسخ و دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف که امروز ششم اسفندماه در مسجد سید بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای افراد نسبت به خود و دیگران بی‌تفاوت شود آن جامعه به انحطاط خواهد رفت.

وی با بیان اینکه کسی که به خودش آسیب بزند نباید دیگران هم از شر او در امان باشند، افزود: هر فعل و ترک فعلی باید بر اساس سنجش خیر و شر آن کار باشد و عاقل کسی است که کارش را با محاسبه خیر و شر انجام دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه موجب توسعه خیرات و برکات و ترک آن باعث نزول بلا می‌شود و فلسفه امربه‌معروف و نهی از منکر هم چیزی جز محبت نیست.

گودرزی اضافه کرد: در اجتماع، به تو چه و به تو ربطی ندارد نداریم. همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم. کارهای بد و خوب هرکسی بارِ عالم را کم‌ و زیاد می‌کند و در زندگی دیگران منشاء اثر است.

وی ادامه داد: هر مسئولی در هر کسوت و هر عنوانی با هر تیپ و قیافه و هر پوششی به این مردم خیانت و در خدمت به مردم کوتاهی کند و باعث ناامیدی مردم بشود خائن و پیاده نظام دشمن است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: مراقب طراحی دشمن باشیم و مطمئن باشیم که با امید به آینده از همه مشکلات عبور خواهیم کرد.

گودرزی تصریح کرد: بزرگترین نعمت، نعمت جمهوری اسلامی است این نعمت با هیچ نعمت دیگری قابل‌مقایسه نیست. در سایه اقتدار و استمرار جمهوری اسلامی است که دیگر نعمت‌ها پایدار خواهند شد.

مهدی زکی پور / لرستان

 

کدخبر: 872592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟