بازارچه کارآفرینی دانش آموزان دختر منطقه نظرکهریزی برپا شد

به گزارش رکنا از هشترود؛  زیداله رضایی از برپایی بازارچه های دانش آموزی در مدارس متوسطه دوم این منطقه خبر داد و افزود: بازارچه های دانش آموزی مکان موثری برای آموزش کسب و کار دانش آموزان و تربیت اقتصادی آنان بر طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت نظرکهریزی گفت: دراین بازارچه دست ساخته ها و تولیدات دانش آموزان درقالب ۵ غرفه به معرض دید و خرید علاقه مندان گذاشته شده است.

رضایی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: تقویت روحیه خودباوری و آشنایی بیشتر دانش آموزان دختر با مهارت های حرفه ای و صنایع دستی برای عرضه به بازار مصرف و کمک به اقتصاد خانواده و جامعه از اهداف برگزاری این بازارچه است.

زیداله رضایی رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی با اشاره به اینکه هنرجویان هنرستان آموزش و پرورش نظرکهریزی با کسب مهارت لازم برای ورود به بازار کار آماده می شوند، افزود: برپایی این بازارچه ها، آنان را با کارآفرینی، مشاغل خانگی، بازاریابی، خود اشتغالی و مدیریت فروش آشنا می کند.

گفتنی است این بازارچه با هدف عرضه دست ساخته ها و تولیدات دانش آموزی که با مشارکت والدین خود آماده کرده اند و بازاریابی و فروش محصولات آنان، به مدت ۱۰ روز برپا خواهد بود.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 871482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟