ساماندهی شورای روابط عمومی‌های قزوین پس از چهارسال وقفه

به گزارش رکنا ازقزوین، محسن رحیمی  با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ضرورت ارتقای کیفی واحدهای روابط عمومی و لزوم هماهنگی و هم‌افزایی فعالیت‌های روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و شرکت‌ها، انتخابات تعیین اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این شورا بر اساس تصویب نامه هیات وزیران زیر نظر استاندار تشکیل خواهد شد که انتخابات تعیین هیات رئیسه آن باید هر ۲ سال برگزار شود ولی از سال ۹۷ انتخابات برگزار نشده است.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین در خصوص حوزه فعالیت این شورا گفت: حوزه فعالیت این شورا منحصر به روابط عمومی‌های سازمان‌ها، ادارات کل، نهادها، شرکت‌ها، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی است.

رحیمی، دانش افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های استان و شهرستان‌های تابعه را از برنامه‌های مهم برای آینده این شورا دانست و اظهار داشت: تلاش برای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست ها، برنامه ها و فعالیت‌های دولت در سطح ملی، استانی و شهرستانی، افزایش کارآمدی روابط عمومی‌ها در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم، نظارت، رتبه بندی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در سازمان از دیگر اهداف و برنامه‌های این شورا خواهد بود.

وی اظهار کرد: موضوع فعالیت شورا، ایجاد هماهنگی میان روابط عمومی‌های استان در راستای اهداف عالیه دولت و ارتقای سطح دانش کارکنان روابط عمومی از طریق برپایی دوره ها، سمینارها و همایش های آموزشی و آشناسازی آنان با علوم و فنون جدید در حوزه روابط عمومی ها می باشد.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین افزود: اعضای هیات رئیسه شورا ۹ نفر هستند که ۲ عضو آن شامل استاندار به عنوان رییس شورا و مدیر روابط عمومی استانداری به عنوان جانشین و دبیر شورا ثابت بوده و هفت نفر باقیمانده به وسیله رای مستقیم مجمع عمومی برای مدت ۲ سال انتخاب می شوند.

رحیمی در خصوص شرایط عضویت در هیات رئیسه و اعلام کاندیداتوری نیز گفت: مدیران و مسوولین روابط عمومی دستگاه‌ها که شرایط لازم و پیش بینی شده مطابق ماده چهارده اساس نامه این شورا را دارا باشند با شرایط حداقل ۲۵ سال سن، دارا بودن مدرک کارشناسی با حداقل یک سال سابقه کار در روابط عمومی یا حداقل کاردانی با پنج سال سابقه کار در روابط عمومی می توانند نامزد هیات رئیسه شوند.

 

منبع:روابط عمومی استانداری قزوین

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 870925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟