توجه جدی به برنامه های فرهنگی و نشاط آور در طرح های سالم سازی سواحل برای سال جدید

به گزارش رکنا از گیلان، حسین مصطفی پور در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان که با حضور فرمانداران شهرستان های ساحلی و سایران مدیران کل عضو این ستاد برگزار شد با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق جهت راه اندازی طرح های سالم سازی سواحل در سال جدید، اظهار داشت: باید با بهره گیری از تجارب موفق سال های گذشته، با برنامه ریزی صحیح نسبت به رفع نقایص موجود در سال های گذشته اقدام شود.

وی با تشریح وظایف شهرداران و دهیاران ساحلی در راستای پشتیبانی از برنامه های طرح های سالم سازی سواحل، تصریح کرد: همه شهرداران و دهیاران ساحلی موظفند، ضمن برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های فرهنگی مناسب، فضایی مناسب جهت پذیرایی از میهمانان و گردشگران را فراهم آورند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی و نشاط افرین در سطح سواحل، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی، نسبت به سایر کارهای سخت افزاری، نیازمند کار و انرژی مضاعف است.

مصطفی پور توجه ویژه به ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه و اجرای برنامه های مفرح در سطح سواحل را از دیگر مسائلی دانست که باید برای آن برنامه ریزی کرد و افزود: در این راستا باید کمیته فرهنگی سواحل با حضور دستگاه های فرهنگی با جدیت فراوان فعال و برنامه های نشاط آفرین و نوآورانه را در دستور کار خود قرار  دهد.

مرجان گودرزی /گیلان

کدخبر: 870229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟