تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان بروجرد

به گزارش رکنا از لرستان، محمد رزم در جلسه تودیع و معارفه رییس دادگستری بروجرد که در سالن همایش فرمانداری بروجرد برگزار شد افزود: بیان دستاوردهای انقلاب در همه زمینه های علمی و فرهنگی یکی از موضوعات مهمی است که بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز می‌باشد لذا همه وظیفه داریم در این زمینه تلاش کنیم و معارف انقلاب را به بهترین شکل تبیین نماییم.

وی اظهار داشت: دستگاه قضا همیشه عدالت محور بوده و هست، دستگاه قضایی با قضاوت عادلانه و خدمت به مردم در این مسیر تلاش می‌کند و همیشه پاسخگوی مردم است.

رییس کل دادگستری لرستان بیان کرد: دشمنان تلاش می کنند کسانی که در انقلاب و حفظ ارزش‌های اسلامی موثر هستند مورد هدف قرار دهند، به همین دلیل سپاه پاسداران را تحریم می کنند.

رزم افزود: سپاه پاسداران انقلاب، نهادی برخاسته از مردم و حافظ دستاوردهای انقلاب است و همیشه در خط مقدم مبارزه با تروریست قرار دارد.

وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال شکست‌هایی که در فتنه ها و توطئه های اخیر کشورمان داشتند عصبانی هستند و به دنبال ضربه زدن هستند.

وی بیان کرد: سپاه منحصربه فردترین نهاد ضد تروریست است و کسانی که سپاه را تروریست اعلام کردند خودشان تروریست پرور هستند.

رییس کل دادگستری لرستان گفت: عدالت قضایی از مهمترین اهداف سند تحول در دستگاه قضایی است که این مهم در دستور کار قرار دارد و همچنین تکریم ارباب رجوع نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که همه عوامل دستگاه قضایی باید این مهم را مد نظر داشته باشند.

رزم با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای اقداماتی از جمله ابلاغ الکترونیکی فراهم شود، افزود: ۴۰ نوع جرم به عنوان جرایم کیفری می‌باشد که رسیدگی به پرونده‌های قتل، تیراندازی، سرقت، ارتشا، فساد باید در کمترین زمان انجام شود.

تشکیل حکومت اسلامی آرزوی انبیا و اولیای الهی بوده است

امام جمعه بروجرد گفت: حکومت اسلامی که در دهه فجر پایه گذاری شد، آرزوی انبیا بوده است.

حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: باید قدر نعمت حکومت اسلامی را بدانیم و دستاوردهای انقلاب را به خوبی بیان کنیم.

وی افزود: مشکل کارخانه نساجی بروجرد باید پیگیری و برطرف شود.

امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی که در همان روزهای اول برخی گفتند به زودی از بین می روند و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و امن ترین کشور در دنیا است.

مسلم مرادی افزود: یکی از مطالبات مردم و رهبری از دستگاه قضایی مبارزه بی امان با فساد است.

وی اظهار داشت: دستگاه قضایی باید با جدیت و قاطعانه با فساد مبارزه کند.

فرماندار بروجرد گفت: ملت ایران همواره خواستار مبارزه با فساد هستند.

رئیس سابق دادگستری بروجرد گفت: بیش از هشت سال در بروجرد مشغول به خدمت بودم که طی این مدت تلاش شد تا اعتمادسازی سازی صورت گیرد و در مشکلات در کنار مردم بودیم.

حمیدرضا ابوالحسنی افزود: طی این مدت ۵۸۰ هزار و ۲۷۰ فقره پرونده وارد دستگاه قضایی شد که ۵۸۲ هزار و ۲۲۲ فقره پرونده مختومه و در حال حاضر آمار موجودی پرونده ها در بروجرد ۹ هزار و ۹۶ پرونده می باشد.

در این مراسم خیرعلی کرمی عالم به عنوان رئیس جدید دادگستری بروجرد معرفی و از خدمات حمید رضا ابوالحسنی تقدیر شد.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 868177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟