دستگیری کلاهبردار 70 میلیاردی در "آذرشهر"

به گزارش رکنا از هشترود ؛ سردار "حسین عبدی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با ارائه چک بی محل، به پلیس آگاهی شهرستان آذرشهر، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخصی با چرب زبانی و روش های متقلبانه اطرافیان و آشنایان خود را به بهانه داد و ستد  میلیارد ریالی اغوا و پس از دریافت چک از هر شخص، متواری شده و پاسخگوی نامبردگان نبوده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: علی رغم حرفه ای عمل کردن متهم و نگذاشتن هیچگونه ردپایی از خود با این وجود کارآگاهان با تلاش‌های بی‌وقفه و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه کلاهبردار حرفه ای را دستگیر کردند.

سردار"عبدی" با اشاره به اعتراف متهم به 22 فقره کلاهبرداری به ارزش 70 میلیارد ریال، گفت: همه مال باختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد و اطمینان بی جا به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 867204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟