آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان مانه و سملقان/ ضرورت تسریع در توسعه فضاهای آموزشی استان

به گزارش رکنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در آیین آغاز عملیات اجرایی گاز در شهرستان مانه و سملقان گفت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی شیب معمولی گاز هم وجود نداشت اما در سایه همین پیروزی و با ایجاد اعتماد به نفس توانستیم مباحث تجهیزات گازرسانی بومی سازی شود تا نیاز به سایر کشورها نداشته باشیم.

این پژوه با اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

گفتنی‌ست، استاندار خراسان شمالی و مسئولان استانی و محلی پروژه مجتمع خدمات رفاهی موقوفه محمد ملکان با مشارکت اداره اوقاف و خیریه شهرستان مانه و سملقان و شهرداری شهر قاضی در مساحت ۹۹۸۰ متر مربع و با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین احداث واحد‌های ۲ و ۳ مرغ گوشتی شرکت مزارع نوین ایرانیان سازمان اتکا در شهر پیش قلعه مانه و سملقان نیز گفت: با همدلی که بین‌ تمام اجزای حاکمیت استان وجود دارد تمام پروژه های عمرانی را با قوت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

وی بر رشد متوازن استان در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی نیز تاکید کرد و گفت: در دولت مردمی و با تاکیدات مقام معظم رهبری در سفر به این استان هدف گذاری های اصلی را محقق می کنیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: امروز ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را جشن میگیرد و این نشان دهنده این است که مردم ما همچنان پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی شهرستان مانه و سملقان را مستعد در بخش کشاورزی دانست و گفت: با انتقال آب منطقه گلیل و سرانی به استان و دسترسی به کشاورزی آبی شاهد تحول این بخش خواهیم بود.

ضرورت تسریع در توسعه فضاهای آموزشی استان 

استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در آیین افتتاح ۲۸ پروژه آموزشی استان با اعتباری بالغ بر ۴۱۳ میلیارد ریال در محل دانشگاه فرهنگیان بجنورد گفت: گام هایی که برای فضاهای آموزشی برداشته می شود در راستای تسریع در روند توسعه رقم بخورد.

شایان ذکر است، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، مسئولان استانی و محلی همزمان با افتتاح ۱۱۰۰ مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور ۲۸ پروژه آموزشی استان خراسان شمالی با اعتباری بالغ بر ۴۱۳ میلیارد ریال در محل دانشگاه فرهنگیان بجنورد افتتاح شد.

 

 

کدخبر: 866636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
امیرحسین ذکاء
آیا این خبر مفید بود؟