گیلان میزبان چهارمین جشنواره تولید ملی می شود / جوایز ویژه برای تولید کنندگان و روابط عمومی های منتخب

به گزارش رکنا از گیلان؛ امیررضا داوودی پسند در این نشست گفت: کشتی جشنواره اکنون به گیلان و خزر رسیده و هدف از برگزاری این جشنواره در سطح ملی کمک به تولیدات داخلی در حوزه برندینگ، فروش و شناساندن محصولات تولید داخل به مردم و ایجاد بازار فروش محصولات در حوزه بین الملل است. 

دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی با اشاره به جزئیات  برپایی نمایشگاه تولید ملی در گیلان، بیان کرد: نمایشگاه تولید ملی با بیش از 100 غرفه به مدت یک هفته در اردیبهشت ماه سال آتی در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

داوودی پسند با بیان اینکه تولید ملی و داخلی در اقتصاد و توسعه کشور نقش آفرین است، گفت: توجه به حامیان و یاوران تولید در چهارمین جشنواره تولید ملی بزرگ ترین و مهم ترین  اقدام  برجسته از برپایی این جشنواره است.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی تولید کنندگان داخلی گفت: در حال حاضر تولیدات داخلی با مشکلاتی از جمله نوسانات قیمت در بازار، به صرفه نبودن تولید، ورود محصولات خارجی  در بازار مواجه است که این به نوبه خود ضربه بزرگی به تولیدات داخلی وارد  آورده است. 

داوودی پسند، با بیان اهمیت تبلیغات و برندینگ در محصولات داخلی گفت: در حال حاصر تبلیغات و برندینگ بزرگترین معضل تولیدات داخلی است و هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره در راستای فرهنگی، حمایت از تولیدات داخلی در حوزه برندینگ، توسعه بازار فروش محصولات در داخل و حتی صادرات است. 

دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی با اشاره به برنامه های حمایتی خود از تولید کنندگان گفت: برنامه ای تلویزیونی با محوریت معرفی تولید کنندگان به مردم پخش می شود و در نهایت در فرایند ارزیابی و با نظر سنجی مردمی، از  تولیدات داخلی منتخب  سال 1401  با اهدا جوایز نفیسی تقدیر خواهد شد. 

داوودی پسند همچنین از برگزاری نمایشگاه ویژه شرکت کنندگان جهت معرفی محصولات خود در اختتامیه جشنواره با اجرای برنامه های ویژه  نیز خبر داد و افزود: این نمایشگاه با  کمک مسئولین استانی گیلان و دکتر فرهادی مدیر منطقه آزاد انزلی در هفته چهارم اردیبهشت ماه همزمان با اختتامیه در محل نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد. 

وی روابط عمومی را یکی از ارکان اصلی تبلیغات و برندینگ دانست و اعلام کرد: در اختتامیه جشنواره هم یک جایزه ویژه برای مدیر روابط عمومی برتر به مبلغ 100 میلیون تومان در نظر  گرفته شده است. 

وی در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره اعلام کرد: برای شرکت در این جشنواره محدودیتی وجود ندارد و تمامی تولید کنندگان داخلی و حتی مجموعه هایی که از تولیدات داخلی حمایت می کنند به عنوان حامیان تولید می توانند تا پایان اسفند ماه با مراجعه به سایت جشنواره جهت شرکت در جشنواره اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

مرجان گودرزی / گیلان 

کدخبر: 865852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟