یادواره شهدای بهمن ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش رکنا ازقزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر، یادواره شهدای بهمن ماه قزوین و حومه، با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره از ساعت 14 تا 15:30، روز پنجشنبه، سیزدهم بهمن ماه سال جاری در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در این یادواره، یاد و خاطره‌ شهدای انقلاب اسلامی و عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر 8 و ادامه کربلای 5 گرامی داشته خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: همچنین والدین شهدا که طی بهمن ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند، یاد و خاطره‌ آنان همزمان با این یادواره گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره با هدف تبیین ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و نقش آن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا می‌شود.

 

 

مسابقه انتخابی تیم دارت بانوان ایثارگر برگزار می‌شود

 

مسابقه انتخابی تیم دارت بانوان شاهد و ایثارگر به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر در قزوین برگزار می‌شود.
فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مسابقه انتخابی تیم دارت بانوان شاهد و ایثارگر استان قزوین به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان جهت ثبت‌نام در مسابقه یاد شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به شماره تلفن 33238401 داخلی 112 تماس حاصل کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در این مسابقه، همسران و دختران شاهد، همسران و فرزندان دختر جانبازان ۵ درصد به بالا و بانوان جانباز ۵ درصد به بالا می‌توانند شرکت کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: مسابقه یاد شده، ساعت 11 صبح، دوازدهم بهمن ماه سال جاری در خانه دارت ورزشگاه تختی قزوین برپا خواهد شد.

نسخه‌چی افزود: ایثارگرانی که حائز رتبه‌های نخست تا سوم در این مسابقه شوند به مسابقه کشوری تیم دارت بانوان شاهد و ایثارگر در رامسر اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: مرحله کشوری این مسابقه، از بیست و چهارم تا بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری در رامسر برپا می‌شود.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

منبع:بنیاد شهید وامورایثارگران

کدخبر: 865107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟