واگذاری شیلات سپیددشت به بخش خصوصی با تولید ۶۰۰۰ تُن

به گزارش رکنا از لرستان، مهرداد ویسکرمی بیست و هشتم دی ماه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در بخش پاپی افزود: عنوان کرد: شیلات سپیددشت با ظرفیت ۶۰۰۰ تُن تولید و حدود ۱۰۰۰ نفر اشتغال الان به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی در رابطه با سد گاه‌شمار نیز، اظهار کرد: برای اجرای این سد اراده ملی وجود دارد که فرازبند آن در حال ساخت است.

ویسکرمی ادامه داد: برای این سد تاکنون پنج طرح مطالعاتی انجام شده که سه بار گفتند ساخته نشود، اما با بازدید وزیر نیرو اراده بر این شد که ساخته شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که مطالعه جدید سد گاه‌شمار باید آماده شود تا بودجه بگیرد، تصریح کرد: تاکنون مطالعه انجام شده و تا پایان سال فرازبند سد ساخته می‌شود.

وی عنوان کرد: روزی بین یک  تا ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار لازم داریم که کار پیش برود که باید از احکام بودجه که دست وزیر است پیش‌بینی شود.

ویسکرمی ادامه داد: در حال حاضر کل ظرفیت سدهای لرستان ۲۰۰ میلیون مترمکعب بوده در حالی که ظرفیت سد گاه‌شمار به تنهایی یک میلیارد مترمکعب با تخصیص ۱۸۵ میلیون مترمکعب به سهم استان است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بحث درمان، بیان کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده ساخت بیمارستان نیایش با ۵۱۵ تخت بیمارستانی که دو سال تعطیل بود از سر گرفته شد.

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 862552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟