قاتل 22 ساله در دام پلیس/اختلافات شخصی منجر به قتل شد

به گزارش رکنا از گیلان، سرهنگ امیر وهاب‌زاده اظهار داشت: در پی کشف جسد فردی در حاشیه اتوبان ضیابر به صومعه‌سرا، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از حضور پلیس در صحنه و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که جسد مربوط به مرد جوان 33 ساله است که بر اثر اصابت متعدد شیء نوک تیز به قتل رسیده است، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و فنی و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، قاتل این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی به آدرس مخفیگاه وی در شهرستان رشت اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی به دلیل اختلافات شخصی عنوان کرده، بیان داشت: قاتل 22 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اهمیت خانواده به عنوان یک رکن مهم و نهاد اجتماعی در تربیت فرزندان، گفت: بی‌‎شک باید برای تربیت و تعالی فرزندان و حفظ سلامت روحی و روانی آنها در محیط خانواده برنامه محور عمل کرد تا از بروز اینگونه حوادث دلخراش و جبران‌ناپذیر جلوگیری به عمل آید.

مرجان گودرزی /گیلان

 

کدخبر: 861825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟