حجم ویدیو: 1.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

به گزارش رکنا ازقزوین، جواد حق لطفی افزود: ۴۵۰ راهدار استان قزوین از شب گذشته با استقرار در جاده‌ها و اجرای عملیات برفروبی در تلاش هستند تا هیچ جاده ای مسدود نشود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به دنبال صدور هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی زنگ آماده باش ۱۰۰درصدی تیم‌های راهداری این استان برای اجرای عملیات برف‌روبی و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در جاده‌ها به صدا درآمد و هم‌اکنون ۴۵۰راهدار از شب گذشته به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری آماده ارائه خدمات هستند.

حق‌لطفی افزود:با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف، کاهش محسوس دما و احتمال لغزندگی جاده‌ها توصیه می‌شود همشهریان عزیز از سفرهای غیر ضروری در روزهای آینده خودداری کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان در صورت سفرهای ضروری نیز ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی، با سرعت پایین حرکت کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را به راهداران مستقر در سطح جاده و یا پلیس راه اطلاع دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: مردم عزیز می‌توانند آخرین وضعیت راه‌های استان را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای، اطلاعات راه‌های استان و کشور  جویا شوند.

گفتنی است؛ قزوین پنجمین استان از نظر تعداد گردنه‌های برف گیر در کشور است.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

منبع:روابط عمومی راهداری قزوین

کدخبر: 861422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟