پیست اسکی الیگودرز بین المللی شد.

به گزارش رکنا از لرستان ؛ سید حمید سجادی در نشست با نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبدیل پیست اسکی شهرستان الیگودرز به پیست بین المللی، عنوان کرد: پیگیری مستمر نماینده مردم الیگودرز و ارتباط خوبی که با مجلس، وزارت خانه، فدراسیون اسکی و انجمن ورزش‌های زمستانی داشت منجر به صدور مجوز شد.

وی افزود: امیدوارم با تبدیل پیست اسکی الیگودرز به پیست بین‌المللی علاوه بر کمک به گردشگری ورزشی به توسعه ورزش قهرمانی هم کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم تملک، احداث، ساخت و بهره‌برداری مرکز ویژه ورزش بانوان الیگودرز است که با بازدید، هماهنگی و مکاتبه از طریق فرماندار، مسوولان استان و نماینده مردم الیگودرز امیدواریم به زودی مقدمات کار فراهم و شاهد کلنگ زنی و در نهایت بهره‌برداری از این مجموعه باشیم.

سجادی تاکید کرد: رویکرد اصلی دولت سیزدهم توجه ویژه به جایگاه بانوان به ویژه در حوزه ورزش است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با پیگیری نماینده مردم الیگودرز و با هماهنگی فدراسیون انجمن‌های ورزشی و انجمن ورزش‌های هوایی همچنین همکاری معاون ورزش به زودی شاهد افتتاح سایت ورزش هوایی در این خطه باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان صحبت‌های خود گفت: اگر نبود پیگیری‌های نماینده مردم الیگودرز بدون شک این اتفاقات در حوزه ورزش حاصل نمی‌شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه جلسات متعددی با وزیر ورزش در راستای پروژه‌های ورزشی برگزار کرده‌‌ایم، عنوان کرد: با همکاری وزیر ورزش و جوانان اتفاقات خوبی در حوزه ورزش شهرستان رقم خورد که جای تقدیر دارد.

محمد خدابخشی افزود: آخرین اقدام پیگیری مستمر در راستای صدور مجوز بین المللی پیست الیگودرز همچنین ایجاد پارک ورزشی تفریحی بانوان الیگودرز بود.

وی بیان کرد: خوشبختانه مجوز واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث پارک ورزشی تفریحی بانوان الیگودرز توسط سازمان ملی زمین و مسکن صادر و به زودی پیگیری برای انتخاب پیمانکار فاز اول انجام خواهد شد.

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه با معاون اول رییس جمهور نیز قرار شد در آینده سایت ورزش‌های هوایی در شهرستان ایجاد شود.

خدابخشی افزود: صرف نظر از اقدامات حوزه انتخابیه‌ام اما با شروع به کار دولت سیزدهم با وجود محدودیت منابع در بودجه عمومی اما اقدامات خوبی در حوزه ورزش انجام شد، علتش هم این است که وزیر ورزش و جوانان از جنس ورزش است.

 وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: حکمی که در برنامه ششم توسعه مبنی بر اختصاص ۲۷ دهم درصد اعتبارات ارزش افزوده برای تقویت ورزش بود، حکم خوبی است و امیدواریم استمرار داشته داشته باشد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: من معتقدم هر اندازه که در حوزه ورزش هزینه کنیم منجر به سلامت مردم و کاهش هزینه‌های درمان می‌شود.

خدابخشی ضمن حمایت از وزیر ورزش و جوانان، گفت: ما از تقویت اعتبارات ورزش به ویژه در برنامه هفتم توسعه حمایت می‌کنیم تا اتفاقات بهتری در حوزه ورزش رقم بخورد.

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 860610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟