سارق اموال داخل خودروهای پژو 206 شاهین شهر دستگیر شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودروهای سواری و بالاخص خودروهای پژو 206 در محلات مختلف شاهین شهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد عامل این سرقت ها در ساعات پایانی شب با استفاده از یک دستگاه پژو 206 با پلاک مسروقه اقدام به پرسه زنی در فرعی ها و محلات خلوت سطح شهر کرده و با شگرد خاصی اقدام به سرقت محتویات داخل خودروهای سواری به ویژه خودروهای پژو 206 می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیس، یک نفر در این ارتباط شناسائی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش در یکی از محلات اصفهان دستگیر شد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهارداشت: متهم که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات انجام شده کارآگاهان پلیس آگاهی تاکنون به 16 فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودرو در محلات مختلف شاهین شهر اعتراف کرده است.

سرهنگ ثابت راسخ در پایان با تأکید بر این که رعایت اصول امنیتی در هنگام پارک خودرو ها، نصب تجهیزات بازدارنده ای چون دزگیر، قفل فرمان، قفل پدال بر روی آنها و خودداری از پارک خودروها در مکان های تاریک و خلوت و پرهیز از نگهداری مدارک و وسایل قیمتی داخل خودرو را در پیشگیری از وقوع این سرقت ها بسیار موثر دانست، از شهروندانی که اخیرا اموال داخل خودروی آنها مورد سرقت قرار گرفته و تصاویری از دوربین های مداربسته محل وقوع سرقت دارند خواست برای شناسایی سارق به پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه مراجعه کنند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 860201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟