فعالیت ۱۸ کانون هماهنگی شورای اسلامی کار در ایلام

به گزارش رکنا از ایلام: مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در این بازدید ضمن حمایت از اقدامات  این کانون در جهت رفع مشکلات کارگران گفت:کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، محل تبادل‌نظر کارگران است و  می‌تواند به عنوان پل ارتباطی  مستحکم بین کارگران و کارفرمایان در امور تسهیل‌گری مطالبات و خواسته های قانونی کارگران فعالیت  کند .

نورالدین الیاسی  خاطر نشان کرد : کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار با معرفی نمایندگان کارگران به مراجع حل اختلاف مستقر در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رسیدگی به پرونده های شکایتی بین کارگران و کارفرمایان نقش به سزایی دارند‌.

الیاسی افزود:  ۱۸ کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار در سطح استان مشغول به فعالیت می باشند و  فعالیت شروع به کار ۳ کانون دیگر  نیز در دست اقدام است.

رئیس کانون شورای اسلامی کار استان ایلام نیز در این بازدید ضمن خوش آمد گویی به الیاسی و قدردانی از وی به خاطر حمایت از اهداف این کانون جهت رفع مشکلات معیشتی کارگران عزیز گفت: با توجه به مدت زمان محدودی  که از بازگشایی  مجدد این کانون گذشته است، خوشبختانه توانستیم اقدامات مهمی در جهت رفع مشکلات موجود  در حوزه کارگر و کارفرما انجام دهیم .

یاسان الفتی در پایان گفت: امیدواریم در آینده  نزدیک بتوانیم با حمایت و پیگیری های  بیشتر مدیر کل محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام  به مشکلات  بیشتری از کارگران عزیز رسیدگی کنیم و آنها را حل و فصل نماییم .

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 855899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟