۳ هزار بسته خوراکی یلدایی بین نیازمندان ایلامی توزیع شد

به گزارش رکنا از ایلام؛ رضا طاهری در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران اظهار داشت: این بسته های غذایی شامل: میوه، شیرینی، تنقلات، مرغ، برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی بوده که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر ، سپاه استان و گروههای خیریه تدارک دیده شدند.

وی به دیگر برنامه های کمیته امداد در برنامه یلدای فاطمی اشاره کرد و افزود: بر اساس دعوت استاندار ایلام از مدیران استانی ، در شب یلدا تعدادی از مدیران استان و شهرستانها با همراهی مدیران کمیته امداد با حضور در منازل تعدادی از خانواده های نیازمند خصوصاً خانواده های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده ها را بررسی شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ضمن دعوت از مدیران و افراد نیکوکار جهت حضور در این طرح و برنامه به یادمدنی و دلجویی از خانواده های نیازمند گفت: کمیته امداد در همه شهرستانها و مناطق استان آمادگی دارد زمینه حضور این افراد در کنار خانواده های نیازمند و همنشینی و تفقد از آنان در شب یلدا را فراهم نماید.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در سخنانی گفت: کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در مناسبتهای گوناگون و در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و امدادرسانی به آنان همکاری های مشترک و گوناگونی با هم دارند.

غلامرضا علی محمدی افزود:با همکاری کمیته امداد، هلال احمر و جامعه خیرین این تعداد بسته های خوراکی تهیه و به مناسبت شب یلدا در اختیار خانوادهای نیازمند قرار گرفتند.

کوثر موسوی/ایلام

 

 

کدخبر: 855170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟