پایان کار اوباش قمه به دست و عربده کش سیاهکل

به گزارش رکنا از گیلان؛ سرهنگ حسین امیدخواه، با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: ماه گذشته 3 نفر اراذل و اوباش با سلاح سرد اقدام به عربده‌کشی، قدرت‌نمایی و درگیری با شهروندان و ماموران انتظامی کرده و متواری شده بودند که دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس و اقدامات فنی صورت گرفته محل اختفای متهمان در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر سیاهکل شناسایی شد، افزود: متهمان 24، 28 و 33 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است، افزود: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

مرجان گودرزی /گیلان

کدخبر: 853581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟