آغاز طرح  راهداری زمستانه در ایلام

به گزارش رکنا از ایلام؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در این آیین اظهار داشت: پلیس راه یکی از دستگاه‌های مهم خدمات رسان در جاده هاست که در طول سال همکاری و تعامل خوبی برای خدمات رسانی به مردم بویژه در قالب طرح زمستانی دارد.

سید زاهدین چشمه خاور با اشاره به همکاری دستگاه‌های امدادی و مدیران آنها در کنار نیروهای راهداری عنوان کرد: ۳۲ گروه تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۲۹ دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در اجرای رزمایش ترافیکی زمستانی به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۳ راهدارخانه در استان فعال است، یادآور شد: پیش بینی و آماده کردن راهدارخانه ها، تجهیزات و ماشین آلات، نیروها و مواد و مصالح مصرفی برای انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، این آماده سازی در قالب تعمیر، راه اندازی ماشین آلات راهداری زمستانی و بهسازی راهدارخانه ها صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: تمام تلاش مان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و شرایط سخت زمستانی، با بکارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات بتوانیم خدمات مطلوبی به کاربران جاده ای ارایه کنیم.

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 853122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟