نماینده کرمانشاه در مجلس استعفا داد / عزیزی از بهارستان به پاستور می‌رود

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر ماه) با اشاره به درخواست استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه ، گفت: ابراهیم عزیزی سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت را دارد و فرزند شهید است.

وی بیان کرد: دولت رایزنی‌های زیادی با او کرده و به یک توافق با رئیس جمهور رسیده و استعفای خود از مجلس را علی رغم میل باطنی‌اش تقدیم کرده است.

متن نامه استعفای ابراهیم عزیزی از نمایندگی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

«سلام علیکم؛

احتراماً با توجه به نظر رئیس جمهور مبنی بر خدمت در دولت، به همین دلیل استعفا از نمایندگانی مجلس شورای اسلامی را تقدیم می‌گردد.»

طبق گفته برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قرار است ابراهیم عزیزی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور شود. البته برخی از نمایندگان بیان می کنند که او ریاست سازمان برنامه و بودجه را عهده دار خواهد شد.

ابراهیم عزیزی امروز در تذکر شفاهی خود در مجلس تلویحاً این موضوع را تأیید کرد و گفت: بنده همواره خادم مردم و نمایندگان مردم و به دنبال تعامل دولت و مجلس و آرامش و همدلی خواهم بود.

گفتنی است، ابراهیم عزیزی در دوره پنجم مجلس هم نماینده مردم کرمانشاه بود؛ عضویت در شورای نگهبان و همچنین معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در دولت نهم از دیگر سوابق و مسئولیت های اجرایی وی است.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 852894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟