قزوین میزبان نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی

به گزارش رکنا ازقزوین؛ احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت بیان داشت: توجه به نقش صنعت کشاورزی و تولید ادوات و ابزارآلات مدرن مربوط به آن در جهت بهینه سازی بهره وری از عرصه های کشاورزی همواره یکی از ابزارهای مهم و هدایتگر یک جامعه به سمت تعالی و خودکفایی اقتصادی است.

این مسئول افزود: در این میان برگزاری نمایشگاه ها بمنظور به کارگیری استراتژی های نوین بازاریابی و تلاش مستمر در جهت شناسایی مشتریان نقش موثری داشته و در جهت آشنا نمودن متخصصان وجامعه مهندسی با آخرین تکنولوژی های روز این صنعت نقش مهمی را ایفا می نماید.

خورگامی یادآور شد: با توجه به این مهم، برگزاری نمایشگاه کشاورزی در حوزه نهاده ها، سیستم های آبیاری و حوزه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در دو بازه زمانی مجزا و بصورت کاملاً تخصصی در دستور کار این شرکت قرار گرفت .

وی اضافه کرد: این رویداد از تاریخ بیست و دوم  لغایت بیست و پنجم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.

وی افزود: 42 مشارکت کننده از استان های تهران، مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین، البرز، همدان و کردستان  محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد :  نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی در مدت برگزاری  از ساعت 15 الی 20  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر خواهد بود.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 851496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟