شهرک صنعتی اردبیل قطب تولید و اشتغال استان است

به گزارش رکنا از اردبیل؛ روح‌اله برادران حیدری گفت: شهرک صنعتی ۲ اردبیل با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان اردبیل محسوب می‌شود که علاوه بر قطب تولید استان، بخش اعظمی از اشتغال استان نیز در این شهرک صنعتی قرار دارد.

وی در نشست مشترک با اعضاء شرکت خدماتی شهرک صنعتی ۲ اردبیل حل مشکلات زیرساختی این شهرک را نیازمند عزم جدی همه جانبه از جمله شرکت خدماتی این شهرک صنعتی برشمرد و افزود: شرکت‌های خدماتی به عنوان یک بازوی بسیار مهم برای ارائه خدمات در شهرک‌های صنعتی محسوب می‌شوند که به طور طبع حل مشکلات این شرکت‎ها باعث ارائه خدمات هرچه بهتر به واحد‌های تولیدی و در نتیجه موجب افزایش رضایتمندی سرمایه گذاران خواهد شد.

برادران حیدری با بیان اینکه بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی موظف به واگذاری امور شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی هستیم گفت: یکی از عمده مشکلات شرکت‌های خدماتی کمبود منابع و مشکلات مالی است که در صورت تخصیص منابع لازم به این شرکت‌ها، شاهد تکمیل و بهسازی زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی خواهیم بود.

وی افزود: از جمله منابع پایداری که می‌توان برای اداره امور شرکت‌های خدماتی در نظر گرفت اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده واحد‌های تولیدی برای شهرک‌های صنعتی است که در صورت تحقق این امر مهم، شاهد آبادانی هرچه بیشتر در شهرک‌های صنعتی خواهیم بود.

کدخبر: 851458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟