آغاز ریل گذاری عرشه مونوریل کرمانشاه از هفته آینده/ پروژه قطار شهری سرعت می گیرد

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای حضورم در استان کرمانشاه سعی کردیم قول‌هایی به مردم بدهیم که اجرایی باشد و در همین راستا پروژه‌ها را با اولویت سال شروع، پیشرفت و در دسترس شهروندان بودن دسته بندی کردیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از پروژه‌هایی که با توجه به اینکه هر روز شهروندان زیادی از کنار آن رد می‌شوند و حسرت می‌خورند، پروژه قطار شهری کرمانشاه است و با اولویت بالا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در سفر استانی هیات دولت به استان کرمانشاه، به همراه رئیس جمهور محترم به صورت هوایی از پروژه بازدید کردیم و ایشان در جریان جزئیات و اهمیت‌ اتمام این پروژه قرار گرفت و دستور تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه را دادند.

امیری مقدم با بیان اینکه بخشی از این اعتبار در اختیار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است، گفت: با اتمام عملیات زیرسازی عرشه مونوریل کرمانشاه، از هفته آینده عملیات ریل‌گذاری عرشه مونوریل در کرمانشاه آغاز خواهد شد.

وی در ادامه به پیگیری‌های استانداری و شهرداری کرمانشاه از وزارت کشور و معاونت عمرانی وزیر کشور اشاره کرد و افزود: از ۶ هزار متر تونل مصوب قطار شهری، بیش از هزار و ۸۰۰ متر آن حفر شده و قرارداد حفر ۲۳۰۰ متر باقیمانده هم منعقد شده است.

استاندار در پایان یادآور شد: با توجه به اهمیت‌های این پروژه بنا داریم تا بهره‌برداری کامل این پروژه، هر قسمت از پروژه که به اتمام رسید را برای استفاده شهروندان آماده کنیم.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 850070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟