سرعین ؛ کارگاه مدرسه سازی خیرین

به گزارش رکنا از اردبیل؛ مسعود موسی زاده رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین از افتتاح 29 فضای آموزشی و تربیتی در شهرستان سرعین خبر داد و افزود: امروز با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل آموزش و پروش استان اردبیل مدرسه 4 کلاسه «شهید محرمی» (ساختمان شهید مهدی شکفته دل) بهره برداری و مدرسه استثنایی «امید» در شهر سرعین کلنگ زنی شد.

وی با بیان این مطلب که خیرین شهرستان سرعین در کمترین زمان توانسته اند بیش از 29 فضای آموزشی را تقدیم دانش آموزان شهرستان سرعین قرار دهند ادامه داد: این همت خیرین، شهرستان سرعین را به کارگاه مدرسه سازی تبدیل کرده که باید قدردان زحمات خیرین مدرسه ساز باشیم.

موسی زاده تاکید کرد: شهرستان سرعین علیرغم حذف کانکس در مدارس کماکان با مشکل فضای آموزشی روبروست که این خود همت مضاعفی را نزد خیرین ایجاد کرده تا بتوانیم در راستای خدمت به نسل مهم جامعه کوشا باشیم.

موسی زاده درباره ساخت مدرسه شهید محرمی گفت: این مدرسه به همت خیرین ، به‌ویژه «ناصر شکفته دل» احداث شده و برای ساخت مدرسه 1 میلیارد و 750 میلیون تومان هزینه شده است یادآور شد مدرسه استثنایی امید نیز توسط خیر ناصر حاتمی ظرف یکسال به بهره برداری خواهد رسید.

مولاخواه/اردبیل

کدخبر: 849769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟