آمادگی لرستان برای میزبانی اردو های تیم ملی وزنه برداری/ مستحق دریافت کرسی در فدراسیون هستیم

به گزارش رکنا از لرستان؛ سید آرش قیاسیان روز گذشته (چهارشنبه) در مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری لرستان اظهار کرد: هیات های وزنه برداری لرستان از هیات های پرافتخار ورزش استان است و قهرمانان شاخص ولی حاشیه ای نیز دارد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان افزود: اعضای هیات وزنه برداری استان با ظرفیتی که دارند ثابت کرده اند می توانند بر این رشته ورزشی در کشور اثرگذار باشند؛ لذا انتظار داریم که آنها در فدراسیون نیز صاحب کرسی شوند تا تأثیرگذاری شان بیشتر نمود یابد.

وی با بیان اینکه لرستان از نظر استعداد و بانک ژنی رشته وزنه برداری حرفهای زیادی برای گفتن در دو رده آقایان و بانوان دارد، به ظرفیت های وزنه برداری در خرم آباد اشاره کرد و گفت: یک سالن ۴۰ در ۲۰ در مجموعه سبزی پرور خرم آباد با پیشرفت فیزیکی ۴۰درصدی وجود دارد که با رایزنی و پیگیری های مستمر فدراسیون و عنایت وزارت ورزش می توان یک سالن بسیار بزرگ را جهت برگزاری مسابقات و رویداد های مهم و همچنین برای پرورش استعدادهای وزنه برداری به فدراسیون ارائه داد.

قیاسیان با اشاره به برنامه های پیش رو مانند مسابقات آسیایی چین و المپیک ۲۰۲۴ پاریس از آمادگی کامل اداره کل ورزش وجوانان لرستان برای حضور قهرمانان شاخص در این رقابت ها خبر داد و گفت: قبلا همراهی خود را با پذیرش دو میزبانی مسابقه وزنه برداری ثابت کردیم و درحال حاضر هم آمادگی میزبانی اردوهای تیم ملی را در استان داریم‌.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به برگزاری دوره های آموزشی، عنوان کرد: از منظر دوره های آموزشی انتظار داریم بیش از این به استان پرداخته شود و مدرسین استعدادیابی به استان سفر کنند، همچنین وسایل استاندارد و مورد قبول نیز به ظرفیت های وزنه برداری استان اضافه شود.

وی در پایان تاکید کرد: پیگیر موضوع اشتغال قهرمانان وزنه برداری استان نیز هستیم.

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 848672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟