آیین نامه های اجرایی وزارت نیرو با زبانی ساده برای انبوه سازان اصفهان تشریح شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در این نشست مهندس علیرضا کشانی به وضعیت عمومی شرکت توزیع برق اشاره کرد و گفت: برای پایداری و اطمینان بیشتر شبکه های برق بیش از 15 هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی احداث و 24382 انشعاب در تعرفه های مختلف را در اختیار شهروندان قرار داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان افزود: از آنجا که قسمت قابل توجهی از تحرک اقتصادی مشاغل مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم با ساختمان و انبوه سازی گره خورده است، توجه به درخواست ها و مشکلات آنها از رسالت های شرکت توزیع برق اصفهان است .

کشانی تصریح کرد: با ایجاد زیر ساخت هایی که در این سالها توسط شرکت توزیع برق اصفهان ایجاد شده، سرمایه گذاری در ساخت و ساز تمام بافت های شهری امکان پذیرشده است .

مهرداد جنتیان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان دراین زمینه گفت: فرایندهای دریافت انشعاب در سالهای اخیر توسط شرکت بسیار تسهیل شده، به طوری که تنها با شماره 1521 که از ساعت 7 صبح تا 21 شب در اختیار شهروندان قرار گرفته است، کاربران پاسخگوی  تمام خدمات این شرکت به مشترکین و متقاضیان هستند و انشعاب زیر 30 کیلووات 3 تا 8 روزه کنتور متقاضی نصب می شود و در صورتی که انشعاب عمومی قدرتش به ولتاژ اولیه نرسیده باشد تمام فرایندها به عهده شرکت توزیع برق اصفهان، و بعد از تکمیل مسائل فنی ادامه آن به عهده متقاضی است .

وی گفت: با غیرحضوری کردن فرایندها 600 هزار تردد شهری حذف شده و در کاهش سوخت و عدم آلایندگی هوا هم بسیار موثر بوده است.

مهندس مهرداد دادخواه معاون نظارت و مهندسی شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه نشست گفت: ما برای تسهیل فرایندهای برق رسانی در انبوه سازی ها هر چه که در توان داشته باشیم دریغ نمی کنیم و سعی می کنیم مساعدت های لازم را داشته باشیم چرا که  پیشرفت اقتصادی و گردش مالی زندگی هموطنان با این صنعت ارتباط زیادی دارد .

مهدی شیخ سجادیه رئیس انجمن انبوه سازان استان اصفهان تداوم این نشست ها را در تسهیل فرایندهای ساخت و ساز بسیار مهم عنوان کرد و بیان نمود که این ارتباطات رو در رو ذهنیت ها را به هم نزدیک می کند.

وی عنوان کرد: عدم خاموشی های تابستان سال جاری نشان از  تدبیر و مدیریت شرکت توزیع برق اصفهان داشت که  آسودگی ذهنی و کاری را برای صنعت ساختمان سازی  رقم زد و موجب شد تا زمان تحویل پروژه ها و ساختمان  ها به مردم زودتر و سریع تر انجام شود که در  نهایت رضایتمندی مردم را به همراه داشت .

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 847302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟